Veel gestelde vragen

Het e-mail adres is de unieke waarde voor een profiel. Aan één mailadres kan maar één gebruiker gekoppeld zijn binnen mijn.korfbal.nl. Voor een tweede gebruiker zal een ander mailadres toegevoegd moeten worden bij deze persoon in Sportlink Club.

Indien je al een account voor mijn.korfbal.nl hebt kun je daarmee inloggen, en anders kun je je registreren.

Voor registratie is het van belang dat je hetzelfde mailadres als in Sportlink gebruikt, bij twijfel kun je dat navragen bij je vereniging.

Na registratie moet je je profiel valideren, daarvoor is het noodzakelijk dat je je relatiecode weet.

Om te valideren komt deze optie in beeld na het registeren, of elke keer dat je inlogt zolang je profiel nog niet (goed) gevalideerd is: